top of page
Comunicare de criză
În doar 24 de ore de criză de comunicare, Agenția înregistrează:
-
Peste 30 de ore de convorbiri telefonice;
-
Peste 12 ore de întâlniri, formale sau informale;
-
Minimum 4 ședințe;
-
Minimum 2 întâlniri cu clientul;
-
Peste 60 de cafele băute;
-
Maximum 2 biscuiți pentru mic dejun, prânz și cină.
Am gestionat 6 mari crize de imagine în 10 ani de existență și am prevenit apariția altor 23. Da, avem prestigiul celei mai experimentate agenții în situații de criză, dar noi ne mândrim mai tare cu cele 23.
Crize gestionate:
tIMOn - Târgul Imobiliar Național: ediția presupus „anulată”
CarmOlimp: scandalul cărnii de cal
Hexi Pharma: scandalul dezinfectanților
Obor Towers: insolvență
Green City: insolvență
-
Vitan Platinum Towers: insolvență
-
Planorama
bottom of page